jueves, 29 de abril de 2010

Començo un nou projecte


Quan he rumiat moltes vegades que m'agradaria escriure o fer arribar a la gent en el meu bloc, moltes han sigut les idees o les opcions, però ara em toca decidir un tema.

Durant aquest curs i l'any passat, parlar de la gestió comercial i del màrqueting s'ha convertit en el meu dia a dia. Endinsar-me en un món i un moment tant canviat, tan interessant i a la vegada tant desconegut per a la gran majoria de la gent, ha sigut un repte i ho és cada dia.

Des d'aquest bloc m'agradaria anar comentat noticies, reflexions, idees, ... que en el dia a dia es produeix en el món de l'empresa. L'economia moltes vegades va unida a l'empresa i el seu devenir diari i per tant pot ser interessant comentar alguna coseta. També els estudis d'investigació comercial, el poder i reconeixement de les marques, les polítiques de preus que les empreses duen a terme, etc...

Si voleu aprendre alguna coseta a nivell molt senzill i estar al dia sobre aquestes qüestions, crec que has arribat a bon port.

No hay comentarios:

Publicar un comentario